Základní pravidla pro posílení imunity

OVOCE
Aktualizováno

Venku se pomalu o slovo hlásí jaro, přesto mnoho lidí stále trápí opakované ataky nemocí. I nyní je tedy vhodná doba zajímat se o svou imunitu a možnosti, jak ji posílit. V zásadě existují tři základní pravidla, jejichž dodržování vám pomůže zůstat fit i v náročných obdobích nemocí všude kolem. Která to jsou?

Pestrá strava

V souvislosti s imunitou a stravou každého jako první napadne ovoce a zelenina. Ano, právě tam se nachází tolik potřebné vitamíny, a je proto důležité zařadit dostatek těchto potravin do svého každodenního jídelníčku. Pro správné fungování těla a tím i silnou imunitu jsou ale podstatné i další živiny jako minerály a stopové prvky. Bez těch bude vašemu organizmu pořád něco scházet. Vaše strava by tedy měla být co nejvíce pestrá, musí obsahovat dostatek ovoce, zeleniny, ale také libového masa, ryb, luštěnin, obilovin a dalších vhodných potravin. Pokud nemáte čas dodržovat všechny zásady zdravé stravy, určitě zvažte možnost užívání přípravků na podporu imunity. Například Imunitin Orling je vhodnou volbou.

Pravidelný pohyb

Hýbejte se a budete zdravější. To je fakt, který prostě platí, dobrá fyzická kondice znamená odolnější organizmus. Pohyb, především ten na čerstvém vzduchu, prospívá celkovému zdraví a určitě by měl být běžnou součástí vašeho života. Alespoň třikrát týdně si udělejte čas a věnujte se nějakému sportu. Každý den si pak zkuste najít příležitost minimálně na krátkou procházku. Chůze je vhodným pohybem i pro starší lidi a lidi s kloubními problémy. Pro ty není dobré jednostranné zatěžování a otřesy, například běhání.

Otužování

Tento jednoduchý způsob posílení imunity bývá často opomíjen a to je škoda. Začít s ním můžete kdykoliv. Stačí postupně zařadit do každodenní očisty sprchování studenou vodou. Nejdříve si pusťte vodu o teplotě, která je vám ještě příjemná, a postupně ji každý den o trochu snižujte. Vydržte takto pokaždé alespoň dvě minuty. Chvíli nejspíš bude trvat, než si na to zvyknete, ale brzy ucítíte na svém zdraví pozitivní změnu. Stejně vám prospěje i ranní rozcvička u otevřeného okna nebo svižná procházka v lehčím oblečení.

Mohlo by vás zajímat:  Užijte si i 90° žár aneb 5 (+ 1) horkých tipů do horké sauny

Každá investice do dobré kondice a silné imunity se vám vrátí na vašem zdraví. Stačí jen trochu změnit svůj životní styl a brzy se dočkáte výsledků. A určitě neváhejte využít i podpůrných prostředků v podobě přípravků na posílení imunity. Již zmiňovaný doplněk stravy Imunitin Orling obsahuje specifické složení, které slouží ke kompletní výživě imunitního systému. Užívá se několikrát do roka vždy po dobu 8 týdnů. Tyto podpůrné kúry vám pomohou v kombinaci se zdravým životním stylem zůstat fit i v obdobích, kdy nemoci útočí ze všech stran.

Štítky: ,

Podobné články

od
Předchozí článek Další článek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Základní pravidla pro posílení imunity
5 (100%) 1 hlasů
0 sdílení